loading...

ghasedak24

اپلیکیشن های مسیریابی از جمله نرم افزارهایی که در سفر بیشتر از سایر اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار گرفته و به کار مسافران می آیند، نرم افزارهای مسیریابی هستند. این نرم افزارها به شما کمک می کنند تا به

اپلیکیشن های مسیریابی

از جمله نرم افزارهایی که در سفر بیشتر از سایر اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار گرفته و به کار مسافران می آیند، نرم افزارهای مسیریابی هستند. این نرم افزارها به شما کمک می کنند تا به راحتی کوتاهترین راه برای دسترسی به مقصد خود را بیابید، از موقعیت مکانی هتل ها و رستوران های اطراف خود مطلع شوید و مسیرهای دستیابی به وسایل حمل و نقل عمومی را پیدا کنید.

نقشه گوگل

این برنامه به شما امکان می دهد تا به راحتی نقشه نقاط نامحدودی را به صورت آنلاین دانلود کرده و در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید به شکل آفلاین از آنها بهره بگیرید. با نقشه گوگل می توانید نقشه شهرها و مناطق مورد نظر خود را دانلود کرده و برای یافتن مسیر خود از آنها استفاده نمایید.

سفر

Here WeGo

اگر تصور می کنید که برای یافتن مسیر خود به جزئیات بیشتری نظیر نقشه پیاده روها و مسیرهای دوچرخه سواری نیاز دارید می توانید از این برنامه بهره بگیرید. Here WeGo در حقیقت یکی از بهترین اپلیکیشن های ناوبری است که بیشتر در سفرهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

سفر

اپلیکیشن های ترجمه

این اپلیکیشن ها به شما کمک میکنند تا در هر جای دنیا بتوانید به راحتی با افراد محلی ارتباط برقرار کرده و نیازهای ضروری خود را برآورده سازید. پس اگر بلیط هواپیما خود را برای مقاصد خارجی خریداری کرده اید بهتر است برای ارتباط بهتر از این اپلیکیشن ها استفاده نمایید.

مترجم گوگل

مترجم گوگل برنامه جامعی است که هر چند خیلی هم دقیق به شمار نمی رود اما می تواند به نیازهای اولیه شما در یک گفتگو پاسخ دهد. این برنامه همچنین قادر است نوشته های موجود بر روی تابلوها و آگهی ها را ترجمه کرده و معادل آن را به زبان مورد نظر شما بیان کند. پس اگر یک بلیط اتوبوس خریداری کرده اید اما قادر به خواندن تابلوهای راهنما برای یافتن ایستگاه اتوبوس نیستید حتماً از این برنامه کمک بگیرید. برای استفاده از مترجم گوگل بدون دسترسی به اینترنت تنها کافی است تا پک آفلاین زبان مورد نظر خود را از قبل دانلود کرده و از برنامه به صورت صوتی، نوشتاری یا تصویری بهره بگیرید.

سفر

اپلیکیشن های کمک های اولیه

در سفر نیز ممکن است همانند هر روز عادی دیگر، به ناگهان دچار بیماری، مسمومیت، شکستگی یا مواردی از این دست شوید. این قبیل برنامه ها به شما کمک می‎کنند تا در آرامش کامل و قبل از رسیدن تیم پزشکی، کمک های اولیه را انجام داده و خود یا همسفرانتان را از بحران نجات دهید.

برنامه رسمی هلال احمر

این برنامه در دو نسخه اندروید و ios در دسترس عموم قرار گرفته و می تواند در زمان بروز مشکلات با راهنماهای ویدئویی به شما در مدیریت بحران کمک نماید. با کمک این برنامه می توانید در صورت بروز مسمومیت، سر گیجه، مشکلات تنفسی و... به صورت صحیح و با آرامش خاطر بیشتری به بیماران کمک کنید.

صلیب سرخ آمریکا

این برنامه از جمله دیگر برنامه های کمک های اولیه است که در زمان بروز حادثه به صورت گام به گام شما را راهنمایی می کند. همچنین آزمون هایی در این برنامه طراحی شده است که به شما کمک می کند پس از آموزش، خود را به چالش بکشید و بهتر برای مواجه با شرایط اضطراری آماده شوید.

سفر

اپلیکیشن های برنامه ریزی

اگر مرتب سفر می کنید و زمانی برای مرتب سازی برنامه های خود ندارید، می توانید از اپلیکیشن های برنامه ریزی بهره بگیرید. این برنامه ها به شما کمک میکنند تا در زمان مناسب در محل مورد نظر خود حاضر شده و به سفر خود نظم و ترتیب ببخشید.

تریپیت

اگر زمان کافی برای مرتب سازی برنامه های سفر خود ندارید برنامه پرواز، محل اقامت و قرارهای کاری خود را به تریپیت ایمیل کنید و از داده هایی که به طور خودکار وارد برنامه سفرتان می شود به صورت آفلاین استفاده نمایید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه سفر خود را در تقویم تلفن همراهتان وارد نمایید یا آن را با دیگر همسفران خود به اشتراک بگذارید.

سفر

اپلیکیشن های تبدیل ارز

اگر با اعداد و ارقام رابطه خوبی ندارید و همیشه در تبدیل واحدهای ارزی به هم با مشکل مواجه می شوید، میتوانید از اپلیکیشن های تبدیل ارز کمک بگیرید. این برنامه ها شما را قادر می سازند تا با دقت بیشتری در صرافی ها پول خود را چنج کنید و یا اگر مایل به پرداخت هزینه ای با ارزی به جز پول محلی بودید راحت تر هزینه مورد نظر را حساب کنید.

ایکس کارنسی

با اضافه کردن واحد پولی کشور مورد نظر خود به برنامه ایکس کارنسی می توانید تنها در چند ثانیه واحدهای پولی را به هم تبدیل کرده و حساب و کتاب دقیق تری داشته باشید. البته بهتر است در هر جایی که به اینترنت دسترسی داشتید برنامه خود را به روزرسانی کنید تا از آخرین تغییرات ارزی بی بهره نمایید. این برنامه به ویژه در شرایطی که شما پول کشور مقصد را در اختیار ندارید به کمک شما خواهد آمد. به طور مثال تصور کنید قرار است هزینه بلیط قطار خود را با دلار پرداخت کنید و شما تنها یورو در اختیار دارید و از قضا مسئول باجه نیز این پول را از شما قبول می کند. با ایکس کارنسی می توانید تا آخرین سنت این مبلغ را هم محاسبه کرده و هزینه آن را به متصدی پرداخت کرده و اضافه آن را دریافت نمایید.

سفر

در نهایت نیز اگر نیاز دارید که فوراً به اینترنت دسترسی پیدا کنید بد نیست بدانید که برنامه آفلاینی وجود دارد که به شما کمک می کند تا آنلاین شوید. نقشه وای فای اپلیکیشنی است که به شما کمک می کنید تا اماکنی که مجهز به وای فای رایگان هستند را روی نقشه پیدا کرده و خود را در کوتاهترین زمان ممکن به اینترنت برسانید. البته برای استفاده کامل از برنامه نیاز به دانلود نسخه پولی این اپلیکیشن دارید.

 

برگرفته از قاصدک 24 در آدرس: https://ghasedak24.com/train-ticket

ghasedak24 بازدید : 41 سه شنبه 05 آذر 1398 زمان : 11:30 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 287
  • بازدید کلی : 1,008